joi, 5 septembrie 2019

Prietenii la joacă poetică



Reacțiile prietenilor la imaginea de mai sus 

Marian Vișescu
 Ciorile curăță ogorul
Si soarele-i la apus
Pe cer se-așează norul,
Vaca zbiară la muls!
(Marian Vișescu)

Tiberiu Ovidiu Stan
Într-o vară, vara cioară,
Îți șoptește la ureche,
Dar tu, oaie - nepereche,
N-o asculți nici dacă zbiară!

Angheluș Petre
Dă-ne, Doamne, multă ploaie,
Că sunt negru ca un corb...
Ce caută-aici o oaie?
Că nu văd... sunt ca un orb...

Sau am ochelari de cal,
Și nu știu ce ai postat...
Ce ai pus aici...pe wall?
Te salut...și am plecat!

Sebastian Ciortea
monedă nouă de toamnă -
troc la troc cu alt chip

Dora Pascu
Bre, aduce și a oaie, dar și-a vacă, 
și-are o mutră-un pic posacă, 
dar ca s-o vedem noi bine, 
ronțăie fără rușine, 
ochelarii bătrânești 
ai bunicii din povești!
Fraților, nu văzui corbul 
și făcui și eu ca orbul 
care bâțâindu-și mila 
se-ndreptă către Brăila! 
Ce șoptește pehlivanul 
la urechea vacii, bleagă, 
Dumnezeu, doar, înțeleagă!


Voica Rusu

Mioriţă laie, 
cu ochiul în ploaie ,
te uiţi după baci 
ce din el să-i faci?
sau, nu mai vezi bine
că se-ntorc spre tine,
chipuri de potaie 
din cărţi să te taie?

Carmen Mitrache
Ce tot pleci urechea, oaie ,
pliscul ăla de cioroi,
care-ți toarnă negru-n creier,
iți vorbește despe mine.
Și tu crezi și nu iți vine
să urmezi cârdul de oi.
Stai holbându-te sub gene,
mă privești cu înțeles,
ce ți-o spune, oaie dragă,
de-ți stârnește interes?
Ochelarii-i ții în gură,
Importantă, ce să zic,
dar dacă mai stai o oră
atentă la pliscul lui,
zidul ăla se-ntărește
și-o să-ți pună capu’ în cui.
Așa că , mișcă degrabă,
dacă vrei să mai trăiești,
și invață, fată dragă,
de cioroi să te ferești.


Letiția Adela
Situație actuală

Animalul e-o mârţoagă
Cu urechile de vacă
Și-un arici în loc freză,
Știe cioara ce vânează!

Unu'-mpunge și-altul rage
Cine se face de oaie?

Daniel Dumitru
Stai cuminte...
Tu vei aduce raiul
Noi
Ne vom innegri veșnic
Până la baia de sânge
Pur și simplu
Vărsat pentru corbi

Luminita Ignea
Oaie, look-ul tău abstract,
Cu lentile de contact,
E absurd de tot, parol,
Du-te, dragă, la control.
Cum să faci de soare baie,
Fără ochelari de oaie,
Stai la plajă ca la stână,
În bickinii tăi de lână
Și te plângi de rea ursită,
Că berbecii te evită.
Vezi, măi dragă, tu de aia,
Ești mai proastă decât Daea.

Steluța Crăciun
Dacă oaia cască gura
Într-un behăit sonor,
Corbul, ce mai tura vura,
Ochelari-i prinde-n zbor.
Că, de când cu cașcavalul,
Corbul și-a schimbat menirea
Și pe plus iese totalul
Dacă știi ce-i lingușirea.

Nicu Gavrilovici
O cioară mult mai neagră ca un drac
Dorind să-i facă unei oi pe plac
Îi dărui chiar proprii ochelari
Zicând: ,,Sper să nu-ți fie mult prea tari.

Cu ochelari-aceștia garantat
Ai să ajungi la anul deputat."
De nu o să se-ntâmple, surioară,
N-am să mai port nicicând numele cioară!"

Ce am uitat eu să vă spun, copii.
E că i-a dat pe ,,numai" două mii...
-,,Și cum să-ți zic ... Mă iartă de-ntrebare...
-,,Păi, să îmi spui în râs, privighetoare!"

Nicu Gavrilovici
De e vacă nu-i nimică,
Nu-i nimic sub soare nou
Deputatul la adică
Poate fi și-oleacă bou...


Dan Lupu
Dragă cioară, nu fi posomorâtă, 
N-am coarne, dar sunt cornută, 
Oaia cu siguranţă nu m-a înşelat, 
D'aia sunt un berbec neîncornorat.



Tincuta Sava Borsan
Un graur încet șoptește
Tu știai că ești o oaie?
Oaia nu se dumirește
Şi cu o mare concentrație...
Deci, zici că eu sunt oaie,
Dar să știi că ne-am găsit,
Când un graur e lângă-o oaie
Acel graur e corcit!
Și să îți mai spun ceva,
Eu sunt de toți iubită,
Tu zici doar gra, gra, gra
Eu spun mereu bea, bea, bea.
Și să mai știi ceva,
Ochelarii, dragul meu,
Nu îi port așa degeaba,
M-am emancipat și eu...
Stai că nu am terminat,
Nu dau behăitul meu
Pe niciun furat de-al tău.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

44 de lucruri despre Grecia pe care nu le știai

1. Grecia este considerată locul de naștere al democrației și civilizației occidentale. 2. Este cea mai însorită țară din Europa cu peste 2...