marți, 21 aprilie 2020

Tatiana Stepa - despre copilărie


,, Am fost primul dintre cei trei copii ai familiei Stepa. Când mama era însărcinată ,au văzut filmul ,, Zboară cocorii" . De acolo prenumele de TATIANA, de la actrița Tatiana Samoilova. Mama, olteancă din Gorj, tata, moldovean din Roman. Doi nefericiți. Mama a fost dată ca slugă de la 10 ani, iar tata a fost dat copil la regiment. Au fugit amândoi în Valea Jiului, să scape de sărăcie și de umilință. I-a unit suferința și muzica. S-au întâlnit acolo unde m-am născut: Lupeni, județul Hunedoara. Valea Jiului. Un loc de o frumusețe nemaiîntâlnită de mine, cu Retezatul de o parte și Parângul de cealaltă, munți pe care i-am colindat, căutând fie afine, fie zmeură, fie ciuperci, fie relaxare. AM AVUT O COPILARIE MINUNATĂ, CU PUȚINE JUCĂRII, DAR CU MULTE JOCURI. Am „călărit" o singură tricicletă toți trei, pe care tata o repara mereu când o treceam de la unul la altul. Am fost înconjurată de muzică din prima zi a vieții. Părinții mei s-au cunoscut cântând și, dacă n-au avut bani mulți, au avut destulă frumusețe în suflet și dragoste pentru noi,ca să ne simțim întotdeauna speciali. Și cred că așa am și fost. Am încercat să-mi fac părinții mândri de mine și să le împlinesc visele; cele pe care le-am putut împlini. Și am încercat, mai ales în ultimii ani, în care le-a fost greu și-au pătimit, să le fac suferința mai ușoară și să simtă cât de mult îi iubesc."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

44 de lucruri despre Grecia pe care nu le știai

1. Grecia este considerată locul de naștere al democrației și civilizației occidentale. 2. Este cea mai însorită țară din Europa cu peste 2...